ПІДГОТОВКА ДО ЗМІН – КЛЮЧ ДО УСПІХУ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВАЦІЙ

Робота на посадах публічної служби вимагає від людини високого рівня професіоналізму, стресостійкості, організованості та вміння швидко адаптуватися до змін. Іноді це зовсім непросто, адже зміни завжди нерозривно пов’язані зі стресом. Нерідко під час впровадження змін у співробітників зустрічається таке явище, як професійне вигорання. Це стан, який проявляється в наслідок хронічного стресу та є причиною постійного виснаження організму. На щастя, психологи та HR-менеджери вже давно знайшли способи локалізації стресогенних факторів під час впровадження змін в організації. Запорукою успішної реалізації новацій в держустанові є грунтовна підготовка персоналу, що включає чіткі алгоритми та інструкції, а також посилення компетентностей публічних службовців шляхом якісного професійного навчання.

З 26 по 29 вересня на базі Сумського НАУ відбувся навчальний семінар за загальною короткостроковою програмою підвищення кваліфікації: «Сучасні підходи до управління змінами в органах державної влади». Навчання проходило у режимі онлайн із використанням платформи Zoom. Крім того, учасники мали змогу постійно консультуватися зі спікерами через месенджери та електронне листування. Семінар є практико-орієнтовним, тож значну увагу, в межах навчання було приділено визначенню власного ступеню готовності до змін, виникненню опору змінам, методам самоаналізу, використанню внутрішніх ресурсів особистості в процесі управління змінами. Варто відзначити, що протягом чотирьохденного навчання слухачі проявляли активність та продуктивну залученість під час онлайн-занять.

За результатами підсумкового контролю, всі слухачі, які успішно склали тестування отримали сертифікати встановленого зразка.
Сподіваємось, що здобуті знання та навички допоможуть учасникам працювати ще ефективніше під час впровадження змін та досягати нових висот у професійній діяльності.