Ефективність функціонування організації прямо залежить від злагодженості роботи колективу. Командна робота характеризується раціональним поєднанням компетентностей співробітників під час постановки завдань. Якість ділової комунікації почасти визначає швидкість виконання завдань та результативність роботи загалом. Розуміючи необхідність розвитку професійних компетентностей, державні службовці здійснюють щорічне навчання.
Днями на базі Сумського національного аграрного університету відбувся семінар за загальною короткостроковою програмою підвищення кваліфікації «Робота в команді, комунікації та взаємодія». Слухачами семінару стали працівники Головного управління Державної казначейської служби у Закарпатській області. За час навчання слухачі визначили власний рівень конфліктності, оцінили свій рівень розвитку навичок командного гравця, навчилися висловлювати невдоволення не ображаючи колегу-співрозмовника, дізналися про особливості ділової інтернет-комунікації, методи локалізації конфліктів та отримали практичні кейси з вдосконалення навичок роботи в команді, тощо. Загалом, протягом чотирьох днів державні службовці сумлінно оновлювали власні знання та вдосконалювали компетентності із заданої тематики.
Навчання відбувалося за допомогою застосунку Zoom. Ефективна комунікація була організована за допомогою чату в месенджері, а також – електронного листування. По завершенню навчання всі слухачі пройшли обов’язковий підсумковий контроль – комп’ютерне тестування. За результатами навчання, всім слухачам, які успішно склали тестування видано іменні сертифікати про підвищення кваліфікації.
Бажаємо нашим слухачам, мирного неба та успіхів у роботі! Хай оновленні знання та нові компетентності стануть запорукою професійної ефективності та майбутніх досягнень наших слухачів!