Прогресивні технології, зміна орієнтирів, діджиталізація та невпинний інформаційний потік – все це спонукає до постійного розвитку та вдосконалення власних професійних компетентностей. Експерти ринку праці наголошують, що сьогодні продуктивний працівник має обов’язково володіти як жорсткими (hard skills) так і м’якими (soft skills) навичками. Недарма дослідження «Майбутнє професії», виконане у межах Світового економічного форуму прогнозує, що у 2025 році будуть актуальні такі навички як: комплексне вирішення проблем; критичне мислення; креативність; управління людьми; співпраця; емоційний інтелект; ухвалення рішень; інноваційність; перемовини; когнітивна гнучкість.
Від рівня розвитку тієї чи іншої компетентності окремого спеціаліста, опосередковано, залежить продуктивність праці організації в цілому. Усвідомлюючи зв’язок між безперервним навчанням і продуктивністю праці, державні службовці – щорічно вдосконалюють власні компетентності та вміння. Питання пов’язані з виконанням завдань на високому рівні – завжди залишаються актуальними, а надто – для держслужбовців, адже саме їх праця щоденно здійснює вагомий внесок у розвиток нашої країни.
10 вересня завершився семінар «Виконання поставлених завдань у професійній діяльності державного службовця», у якому приймали участь працівники Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Сумській області. Протягом семінару слухачі проаналізували актуальні компетентності, що мають найбільший вплив під час виконання завдань державним службовцем, познайомилися з методиками підвищення власної ефективності у процесі вирішення робочих задач, активно виконували завдання лекторів, детально розглянули таке важливе явище як «професійне вигорання».
За результатами навчання всі учасники семінару отримали сертифікат встановленого зразка. Щиро сподіваємося, що нові знання та вдосконалені компетентності позитивно вплинуть на ефективність роботи наших слухачів!