ВПРОВАДЖЕННЯ ДУАЛЬНОЇ ОСВІТИ: STEP BY STEP

8 вересня у межах пілотного проєкту з підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти до Сумського НАУ завітала HR-команда агроіндустріального холдингу «МХП». Представники підприємства зустрілися зі студентами факультетів: ветеринарної медицини, біолого-технологічного, інженерно-технологічного та харчових технологій. Під час візиту керівник відділу професійного навчання Центру розвитку персоналу Олена Азєєва та старший бізнес-партнер з персоналу агроіндустріального холдингу «МХП» Юлія Логвиненко провели активну зустріч зі студентами у форматі воркшопу, ініціювали обговорення щодо компетенцій необхідних для успішної кар’єри на найближчі 5 років та детально розповіли про:

 

Студенти, також мали нагоду познайомитися з HR-менеджерами компанії «МХП», які працюють у регіонах: Ксенією Моторіною – начальником відділу оцінки та адаптації персоналу  (Черкаський регіон), Мариною Григор’євою – менеджером з персоналу напрямку «Технічні працівники» Регіональної служби управління персоналом (Вінницький регіон), Вікторією Різник  менеджером з персоналу Регіональної служби напряму «Виробництво» (Північно-Східний регіон).

Разом з тим, формат воркшопу, запропонований представниками бізнесу – виправдав усі очікування, адже під час зустрічі студенти активно долучалися до вирішення завдань у командах та вдосконалили ряд власних soft skills, серед яких: робота в команді, комунікація, взаємодія, креативність та навички публічного виступу. Творча атмосфера, зацікавленість, юнацький запал та конкуренція – саме такі емоції вирували під час спілкування досвідчених HR-фахівців та майбутніх працівників провідних аграрних підприємств України.

Важливо відмітити, що під час зустрічі з ректором університету Ладикою Володимиром Івановичем, було підписано договір про співпрацю між Сумським НАУ та ПрАТ «Миронівська птахофабрика», окреслено нові напрямки стратегії взаємовигідної співпраці, а також досягнуто ряд домовленостей, що сприятимуть якісній організації процесу навчання студентів за дуальною формою здобуття освіти.

У межах візиту також відбулися дві робочі наради на факультетах, у яких прийняли участь відповідальні особи за впровадження дуального навчання. За підсумком зустрічей було узгоджено графіки та алгоритм здійснення дуального навчання на 2021-2022 навчальний рік.