Дискусійна панель “ДУАЛЬНА ОСВІТА ОЧИМА ЛІДЕРІВ АГРАРНОЇ ОСВІТИ”

20 травня в межах Зльоту студентських лідерів аграрної освіти відбулася дискусійна панель «Дуальна освіта очима лідерів аграрної освіти».
Підготовка високваліфікованого випускника – найперше завдання кожного закладу вищої освіти. Дуальна форма навчання – один із прогресивних шляхів підготовки саме таких фахівців. Варто зазначити, що ця форма навчання позитивно зарекомендувала себе у таких країнах, як Німеччина, Канада, Австрія та Швейцарія. Під час дискусійної панелі представники закладів вищої освіти, провідних підприємств АПК та студенти, які вже мають досвід дуального навчання обговорювали актуальні аспекти цього питання.
Дуальне навчання – не можливе без продуктивної співпраці освіти і бізнесу, тому бачення роботодавців – є надзвичайно важливим. Під час заходу власним досвідом впровадження дуального навчання на підприємствах, ділилися представники бізнесу:

Організація дуального навчання – серйозне завдання для ЗВО. Про особливості впровадження пілотного проєкту дуального навчання у Сумському НАУ у своїй доповіді «Дуальна освіта – алгоритм підготовки якісного випускника» говорила директор Центру підвищення кваліфікації, перепідготовки, удосконалення керівних працівників і спеціалістів Тодерюк Ірина Валеріївна.

Також, важливо відзначити змістовні виступи представників структурних підрозділів університету та студентів-учасників проєкту дуального навчання:

Загалом дискусійна панель організована Центром підвищення кваліфікації, перепідготовки, удосконалення керівних працівників і спеціалістів Сумського НАУ відбулася на належному рівні. Широкий діапазон запрошених спікерів та їх лаконічні, структуровані доповіді сприяли якісному інформаційному наповненню заходу. На завершення ведуча дискусійної панелі Глуходід Ганна Юріївна – побажала всім присутнім: успіхів, невичерпної життєвої енергії та наснаги для нових звершень!
Маємо надію, що озвучені і продемонстровані напрацювання, досвід та персональні бачення, яким ділилися спікери, виявляться корисними і у подальшому, стануть у нагоді під час організації дуального навчання на базах закладів вищої освіти.